Månadens vara

Harvard kopparbadkar, långt

Harvard kopparbadkar, långt

32.500:-
Badkar i antikbehandlad koppar.   Längd: 182 cm Bredd: 79 cm Höjd: 63-77 cm Baddjup: 48 cm   Alla mått kan variera något eftersom varje badkar tillverkas för hand.
Köp

Köpvillkor

Våra priser och vårt sortiment

 

Alla priser i vår e-butik visas i svenska kronor och inklusive moms. Priserna gäller tillsvidare och kan ändras utan förvarning. Även sortimentet kan ändras utan förvarning. Vi kan inte garantera att alla bilder exakt återger produkternas verkliga färg och utseende. Bilder som förekommer i vår webbutik ska inte ses som exakta avbildningar av en viss vara. Vi reserverar oss mot eventuella fel i information och specifikationer vad gäller varor och tjänster som förekommer i vårt sortiment.

 

 

Beställning via nätbutiken

 

Orderbekräftelse

När beställningen är gjord i e-butiken skickas automatiskt en orderbekräftelse till dig via e-post, som en bekräftelse på att ordern har kommit fram till oss.

 

Leverans

Normalt skickar vi dina varor dagen efter du beställt, förutsatt att de finns på vårt lager. Räkna med att transportören därefter behöver 1-3 arbetsdagar.

 

Tillfälligt slut på en vara/Beställningsvara

Om vi har tillfälligt slut på vårt lager eller om varan är en beställningsvara avgörs leveranstiden av tillgången hos våra leverantörer. Leveranstiden kan då bli längre. Vid längre leveranstid försöker vi alltid kontakta dig.

 

Det går då att avbeställa del av ordern eller hela ordern. Alternativt kan du få resterande varor skickade vid ett senare tillfälle. Vid delleverans debiteras hela köpbeloppet vid första leverans och de resterande varorna skickas när de åter finns i lager.

 

Ångerrätt och retur

Skulle köpet ångras av någon anledning gäller öppet köp inom 14 dagar samt bytesrätt inom 30 dagar, under förutsättning att giltigt kvitto kan visas.

 

Skicka din retur till:
Nacka Byggnadsvård AB
Eknäsvägen 2
132 44 Nacka.

 

Bifoga din packsedel eller ordernummer, namn och kontaktuppgifter och skriv tydligt vad ärendet gäller. Varan får inte vara använd och eventuell förpackning måste vara hel och ren. Förpacka din retur väl så att varorna inte går sönder i returfrakten.

 

Returpaket får inte skickas mot postförskott/efterkrav. Returfrakten betalas av kunden.

 

Returrätten gäller inte för specialbeställda/kundanpassade varor som emaljskyltar, textilkabel, kranar i specialutförande etc. och inte heller för andra beställningsvaror. Om produktion samt materialleveranser av de specialbeställda varorna påbörjats har du inte rätt att avbeställa varorna utan en kostnad för dig.

 

Om du valt att betala via faktura, rekommenderar vi dig att betala den så att du undviker påminnelseavgifter eller betalningsanmärkningar, eftersom faktureringen sköts via Klarna och inte av oss.

 

Vilka får handla?

Du som har fyllt 18 år är välkommen att handla i vår webbutik. I annat fall skall målsmans tillstånd inhämtas av beställaren innan köpet genomförs. Beställning som görs i annan persons namn utan dennes medgivande, eller på annat sätt som medför att Nacka Byggnadsvård AB lider ekonomisk eller annan skada polisanmäls alltid.

 

 

Frakt

 

Allmänt

Kostnaden för paket och pall varierar beroende på produkternas vikt och storlek. Om varor i en beställning är skrymmande eller överskrider en total vikt på 20 kg för privatperson respektive 30 kg för företagspaket, skickas det med DSV på pall till din hemadress eller till företagets adress.

 

Om du vill kan du själv boka leverans med valfritt transportbolag. Meddela oss i sådana fall.

 

 

Leveranssätt

 

Hämta i Nackabutiken

Du kan välja att hämta varorna vår butik i Nacka. Vill du hämta på Överjärva Byggnadsvård, skriv en kommentar på din order eller kontakta oss via mail; info@nackabyggnadsvård.se eller på telefon 08-55 66 09 99. Vid hämtning i butik meddelar vi när beställningen är sammanställd och redo att hämtas. Normalt kan du hämta ut din order dagen efter du gjort din beställning, förutsatt att alla varor finns i lager. En beställning som är sammanställd och meddelad måste hämtas inom 7 arbetsdagar.

 

Paket till privatperson

Paketet skickas med Schenker Privpak. Ombudet SMS-aviserar med ett löpnummer när paketet finns att hämta. Om ni i stället valt brevavisering kommer det information i brevlådan. Avisering kostar inget extra. För att utlämning av paket ska ske måste mottagaren styrka sin identitet genom uppvisande av legitimation. Utlämning till annan än adresserad mottagare kan ske genom uppvisande av mottagarens respektive budets legitimation. Påminnelseavisering sker sju (7) dagar efter ankomst till paketombudet. Outlösta paket returneras till Nacka Byggnadsvård 14 dagar efter ankomsten till ombudet.

 

Transportskador och trasiga produkter

Du måste själv agera när du tar emot ditt paket. Kontrollera förpackningens tillstånd när det lämnas ut till dig. Om paketet har fått en fraktskada ska det fraktskadeanmälas senast 7 dagar efter mottagandet annars är reklamationen inte giltig. Dokumentera alltid skadorna med foto. Spara skadat gods tills du har fått din ersättningsleverans.

 

Ej uthämtade paket

Tänk på att hämta ut ditt paket i tid. Skickas paketet tillbaka till oss debiterar vi en extra avgift för våra kostnader för frakt, returfrakt och annan hantering.

 

Företagspaket

Paketet skickas med Schenker Parcel. Beställningar från företag som valt företagspaket levereras direkt till företaget. Mottagaren måste vara anträffbar under normal arbetstid, kl. 07.00–16.00. Om så inte är fallet ger Schenker två alternativ:
1. Sändning kan hämtas på DB Schenkers terminal vid överenskommen tidpunkt.
2. Sändning körs ut mot extra debitering efter överenskommelse med mottagaren.

 

Transportskador och trasiga produkter

Du måste själv agera när du tar emot ditt paket. Kontrollera förpackningens tillstånd när det lämnas ut till dig. Om paketet har fått en fraktskada ska det fraktskadeanmälas senast 7 dagar efter mottagandet annars är reklamationen inte giltig. Dokumentera alltid skadorna med foto. Spara skadat gods tills du har fått din ersättningsleverans.

 

Ej avlämnade paket

Om paketet inte kan avlämnas debiterar vi en extra avgift för eventuella kostnader för returfrakt och annan hantering som kan uppstå.

 

Pall

Försändelsen skickas till er med speditionsföretaget DSV Road AB. Det är viktigt att du uppgett ett telefonnummer där vi kan nå dig mån-fre mellan kl. 07.00-16.00. Leverans sker helgfria vardagar inom ett specifikt tidsintervall.

 

Observera att det måste finnas en mottagare på den leveransadress som du anger i din beställning. Den som tar emot godset ska vara myndig och kunna legitimera sig. Du skall vara chauffören behjälplig vid lossningen.

 

Transportskador och trasiga produkter

Kontrollera godset tillsammans med chauffören så att allt är helt och att alla kollin är levererade. Vid synliga skador på gods eller emballage, eller vid avsaknad av kolli skall detta skriftligen noteras på fraktsedeln av både chaufför och dig, direkt vid mottagandet. Skadan/avsaknaden anmäls därefter av dig till Nacka Byggnadsvård AB. Om skadan/avsaknaden inte är anmäld på fraktsedeln är transportreklamationen inte giltig. Du får då själv stå för de kostnader som kan uppstå. Dolda skador, som inte kan konstateras vid godsmottagandet, ska anmälas senast 7 dagar efter mottagandet annars är reklamationen inte giltig. Dokumentera alltid skadorna med foto. Spara skadat gods tills du har fått din ersättningsleverans. Görs en överenskommelse med transportören att godset får levereras utan att du är hemma, övergår ansvaret för varorna på dig och du äger inte rätt till ersättning eller skadestånd vid skada eller saknat gods.

 

 

Betalsätt

 

Kortbetalning

Du kan betala med Visa och Mastercard. Kortbetalning via Nacka Byggnadsvård är helt säker. Alla kortuppgifter sänds via en säker krypterad anslutning direkt till vår kortinlösare Uppgifterna går inte genom oss och sparas inte heller hos oss. Ingen extra avgift debiteras vid betalning med kreditkort.

 

Fakturaköp via Klarna

Handla nu - betala efter leverans!

När du betalar via Klarna faktura handlar du tryggt och enkelt. Du behöver aldrig uppge dina kortuppgifter, och betalar alltid efter att du fått hem dina varor.

 

· Få alltid hem varan innan du betalar
· Betalningstid - alltid 14 dagar
· Du behöver aldrig lämna ut kortuppgifter
· Ladda ner dina fakturor från klarna.se
· Möjlighet till delbetalning

 

En fakturaavgift om 40 kr per köp tillkommer. Om betalningen uteblir tillkommer en påminnelseavgift om 60,00 kr samt dröjsmålsränta om 25.00 %. Vid köptillfället görs en kreditprövning som i vissa fall innebär att en kreditupplysning tas. Då kommer du få en kopia på kreditupplysningen per post. Personuppgifter hanteras i enlighet med gällande lagstiftning. Klarna behandlar personuppgifter i syfte att utföra kundanalys, identifikation, kreditkontroll och marknadsföring. Personnummer används som kundnummer i kundhanteringssyfte.

 

Har du några ytterligare frågor eller funderingar när det gäller din faktura, är du välkommen att ringa Klarna på 08- 120 120 10.

 

Observera att köp via faktura endast skickas till den adress där du är folkbokförd för att motverka nätbedrägerier.

 

Postförskott/Efterkrav

Betalningen av din order sker vid avhämtning av paketet hos ditt ombud. Det tillkommer en postförskottsavgift. Tänk på att hämta ut paketet omgående. Om du inte hämtar ut ditt paket kommer du debiteras för samtliga våra fraktkostnader.

 

Övrigt

Alla varor förblir Nacka Byggnadsvård AB egendom till dess att full betalning erlagts.

 

 

Force Majeure

 

Både Nacka Byggnadsvård och kund ska vara befriade från fullgörande av köpet om fullgörandet förhindras eller väsentligen försvåras av omständighet som Nacka Byggnadsvård eller kund inte rimligen kunnat råda över eller förutse. Följande och liknande omständigheter skall anses utgöra befrielsegrunder där de hindrar eller försvårar köpets slutförande: eldsvåda, krig, mobilisering, rekvisition, beslag, valutarestriktioner, allmän varuknapphet, knapphet på transportmedel, strejk, lockout, inskränkningar i form av drivkraft samt fel i eller försening av leveranser från underleverantörer som har sin grund i sådan omständighet som avses i denna punkt eller andra omständigheter som Nacka Byggnadsvård eller kund ej kan råda över, som antingen hindrar eller försvårar Nacka Byggnadsvårds eller kunds fullgörande i sådan grad, att det ej kan ske annat än till onormalt hög kostnad.

E-handel från Vendre

Hjertelig velkommen til oss i Nacka Byggnadsvård.

Det går greit å bestille fra oss og få varene sendt til deg i Norge.

 

Kontakt oss på e-post: order@nackabyggnadsvard.se og fortell hvilke produkter du vil
kjøpe, så kommer vi tilbake med totalpris inklusive frakt. Vi trekker fra den svenske
momsen, og når pakken kommer til Norge, blir den tollklarert og norsk moms
påkommer. 

 

Når du har fått totalprisen av oss, setter du inn penger på vår konto:
Swift-kode: HANDSESS
IBAN: 116000 0000 000 171 317 378

Når vi har fått betalingen din, sender vi varene dine.

 

Har du spørsmål eller kommentarer, er det bare å kontakte oss på e-post:
info@nackabyggnadsvard.se eller ring oss på +46 8 55 66 09 99.

Hjerteligt velkommen til os hos Nacka Byggnadsvård.

Du kan bestille hos os og få varerne tilsendt hjem til dig i Danmark.

 

Kontakt os via e-mail, order@nackabyggnadsvard.se, og fortæl om,
hvilke produkter, du vil købe. Så vender vi tilbage med den samlede pris inkl. fragt.  

Når du har fået den samlede pris oplyst af os, indsætter du pengene på vores konto:
Swift-kode: HANDSESS
IBAN: SE116000 0000 000 171 317 378

 

Når vi har modtaget din betaling, sender vi dine varer.

Hvis du har spørgsmål eller kommentarer, bedes du kontakte os på e-mail,
info@nackabyggnadsvard.se, eller ringe til os på +46 8 55 66 09 99.

Tervetuloa Nacka Byggnadsvårdin kotisivuille

 

Meiltä voit myös tilata tuotteita toimitettavaksi Suomeen.

 

Ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen: order@nackabyggnadsvard.se ja kerro, mitä
tuotteita haluat ostaa. Ilmoitamme sinulle kokonaishinnan, johon kuuluu kuljetus.  

 

Kun olet saanut tiedon kokonaishinnasta voit siirtää rahat suoraan tilillemme:

Swift-tunnus: HANDSESS

IBAN: SE116000 0000 000 171 317 378

 

Lähetämme tilaamasi tuotteet kun maksusi on vastaanotettu.

Jos sinulla on kysyttävää tai haluat antaa kommentteja, ota yhteyttä osoitteeseen:

info@nackabyggnadsvard.se tai soita numeroon +46 8 55 66 09 99. Valitettavasti emme
puhu suomea, mutta vastaamme mielellämme englanniksi tai skandinaavisilla kielillä.

Varmt välkommen till oss på Nacka Byggnadsvård.

Det går bra att beställa från oss och få varorna skickade till dig på Åland.

 

Kontakta oss via mail: order@nackabyggnadsvard.se och berätta vilka produkter du vill köpa
så återkommer vi med det totala priset inklusive frakt. Vi drar av den svenska momsen och
när paketet kommer till Åland tullklareras det och finsk moms ska betalas. 

 

När du fått totalpriset av oss så sätter du in pengar på vårt konto:
Swiftkod: HANDSESS
IBAN: SE116000 0000 000 171 317 378

När vi har fått din betalning, skickar vi dina varor.


Om du har några frågor eller kommentarer, kontakta oss gärna på mail:
info@nackabyggnadsvard.se eller ring oss på +46 8 55 66 09 99.

Welcome to Nacka Byggnadsvård.

If you are interested in purchasing any of our products, we would be more than happy to
send them to you.

 

Contact us via email on order@nackabyggnadsvard.se, let us know what you would like to
buy and we’ll get back to you with the total price including postage.

Pay the total price into our account:
Swift code: HANDSESS

IBAN: SE116000 0000 000 171 317 378

 

Your order will be dispatched once we have received payment.


If you have any questions or comments, please feel free to contact us via email
on info@nackabyggnadsvard.se or call us on +46 8 55 66 09 99.